mandag 4. mars 2013

Jubel i familien Løkås


Kjenner du bøkene "Ho peika på Ceylon og viste ein pupp", "Dei likar ikkje grovisar i Rotary" og  "Ingen fridde i Jølster" - med flere? Jeg har lagt min elsk på Sigmund Falchs fantastiske humor, der han tekster tilsynelatende alminnelige bilder på spektakulært vis.

Her har idErik begått et Sigmund Falch-plagiat, med utgangspunkt i et barndomsbilde fra min familie... Ja. Det er jeg som er den glade nyheten.

Husk blogglotteri med trekning fredag 15. mars.



PS: Følg min 2013-føljetong "Pludrehanne rydder og kaster"
 
 

2 kommentarer:

  1. Hihi, jammen så de glade ut over nyheten:)

    Kjenner de bøkene ja;) En favoritt fra "Dei tek ikkje tran i Texas" er side 36-37:)))

    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  2. He, he :D
    Kanskje det var en ide å gå løs på familiebildene og lage en familie variant av disse bøkene :)

    SvarSlett